.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید آیت الله طبرسی بر توجه ویژه به توسعه مرکز استان
ساری پیشانی استان است
شمال نیوز: متاسفانه برخی مدیران استان مبتلا به مرض تبعیض هستند، بیش از 100 اداره کل در مرکز استان مازندران بار مشکلاتشان را به ساری انتقال می‌دهند، کدام یک از ادارات استان پارکینگ دارند و این بار ترافیکی بر دوش مردم ساری است.
ساری پیشانی استان است

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: استاندار جدید مازندران توجه ویژه ای به مرکز استان داشته باشد.

آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری اظهار کرد: انقلاب مهدی موعود انقلاب جهانی بوده، بنابراین باید پذیرش جهانی داشته باشد و تا پذیرش جهانی نباشد عدل و داد در جهان گسترانیده نمی شود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس با همت مردم، ایمان و خلوص نیت آنان و امام راحل پیروز شد.

امام جمعه ساری بیان کرد: هر چه اکنون داریم به برکت دفاع مقدس بوده است، ایران اکنون به عنوان نیروی الهی ضد ضربه و بازدارنده تبدیل شده و به مدد تاسی ملت از ولایت فقیه و هشت سال دفاع مقدس، این جنگ ناجوانمردانه پیروز شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: دانش آموزان با تعطیلی سه ماهه، از اول مهر ماه به خانه دوم خود می روند و حضور آنان را تبریک می گوییم.

امام جمعه مرکز استان در ادامه به موضوع تودیع و معارفه استاندار مازندران اشاره کرد و گفت: بنده یک مطلب درباره تغییر و تحول استاندار مازندران بیان کردم که حواشی زیادی برای آن درست شد.

طبرسی ادامه داد: وزیر کشور گفت، در موقع انتخاب استاندار با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها مشورت می‌کنم وزیر کشور با من مشورت نکرد ولی اطلاع دادند که فلانی استاندار شما است.

امام جمعه مرکز استان مازندران در ادامه به موضوع محرومیت مرکز استان مازندران اشاره کرد و گفت: استاندار مازندران نیز با بنده در این باره هم نظر است که باید به مرکز استان مازندران به عنوان پیشانی استان بیشتر توجه شود و استاندار نیز در صحبت‌های خویش به این موضوع نیز اشاره کردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی مدیران استان مبتلا به مرض تبعیض هستند، افزود:بیش از 100 اداره کل در مرکز استان مازندران بار مشکلاتشان را به ساری انتقال می‌دهند، کدام یک از ادارات استان پارکینگ دارند و این بار ترافیکی بر دوش مردم ساری است.

آیت الله طبرسی در ادامه تاکید کرد: بخشی نگری و جناحی فکر نمی‌کنم معتقدم به همه نقاط استان باید توجه ویژه شود ولی مشخص است که بار مشکلات استان بر عهده ساری است.

امام جمعه مرکز استان مازندران تاکید کرد: اسلام بخشی نگری نمی‌شناسد ولی برخی از خواص ما متاسفانه بخشی‌نگر هستند.

وی گفت: برای اینکه ساری به عنوان پیشانی استان توسعه یابد باید از نگاه های تبعیض آمیز دوری کرد و سهم خدمات مرکز استان را توسعه داد.

خطیب جمعه ساری در ادامه تاکید کرد: با هیچ یک از استانداران مازندارن که تعداد آنها 21 نفر تاکنون شد مشکلی نداشتم.

امام جمعه مرکز استان مازندران در ادامه به موضوع تغییر و تحول در مازندران اشاره کرد و گفت: پس از تغییر دولت 50 تا 60 نفر به من مراجعه کردند و اعلام کردند که برای انتصابات جدید در استان به آنها توجه‌ شود.

آیت الله طبرسی ادامه داد: بسیاری از کسانی که مراجعه کردند فاقد برنامه مدون برای استان بودند، این افراد نمی‌دانند مسئولیت چه قدر سخت است.

وی در پایان به برخی‌ طرح‌های نیمه تمام در مرکز استان مازندران نیز اشاره کرد و گفت: بنده در روز معارفه اعلام کردم که به مرکز استان مازندران به خاطر اینکه پیشانی استان است باید بیشتر توجه شود که عده‌ای از نمایندگان در این باره واکنش نشان دادند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 شهريور 1392
احسنت به آیت الله طبرسی نماینده محترم مقام معظم رهبری
کارکنان استانداری 29 شهريور 1392
کارکنان استانداری
جناب آقای دکتر فلاح استاندار محترم
ما کارکنان استانداری از انتخاب جنابعالی خرسندیم. نکته قابل توجه اینست که اول شما استاندار کارکنان استانداری هستید و بعد استاندار مازندران. توجه داشته باشید با انتخاب معاونین و مدیران ستادی خود در هر زمینه باید تجربه داشته باشند و نقد پذیر.
ا- معاون سیاسی و امنیتی
باید از عرصه سیاست در زمینه حقوق سیاسی و بین اللمل با سابقه مدیریتی ارشدی در سطح کشوری نه بازنشسته . اگر شما دیدید رئیس جمهور وزرای خود را از بازنشستگان انتخاب کردند آنها وزیرانی بودند که سرمایه های نطام هستند قرار نیست هر بازنشسته ای مجددا وارد عرصه سیاست شود پس قشر جوان و تحصیل کرده باید تماشاچی باشند.
2- معاون امور عمرانی
معاون عمرانی شما باید حداقل 20 سال در بدنه استانداری یا در حد معاون وزیر راه و مسکن شهر سازی باشد . یک نفر بی تجربه ، که با تغییر کاربری اراضی کشاورزی مازندران ، ویلاهای مجلل برای تهرانی ها مهیا کند یا معادن شن ماسه و پروژه های استان را به فرزندان و اقوام خود هدیه کنند و یدرد استان نمی حورد .
3-معاون برنامه ریزی و اشتغال
یکی از کلیدی ترین معاونتهای استانداری معاونت برنامه ریزی استاندار است . این معاونت بعنوان مغز متفکر استان در بودجه ریزی کلان ، عملیاتی کردن بودجه سالیانه، تدوین برنامه توسعه پنج ساله ، طرحهای آماری ، نظارت بر تسهیلات بانکی و اقتصاد استان و روابط بین اللمل نقش کلیدی دارد . به این دلیل 80 درصد اطلاعات دریافتی استاندار در یک استان از این حوزه استخراج می شود . باید شخصی در این سمت انتخاب شود که بیش از 20 سال در این حوزه اشراف کامل داشته نه یک فرد از وزارت کشاورزی و بازنشسته ویا وزارتی دیگر برای این منصب انتخاب شود .
آقای استاندار ؛ اگر کوچکترین کم کاری در این حوزه صورت پذیرد . عملا با توجه به نظارت دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و دستگاههای نظارتی بر این حوزه ، شخص استاندار و معاون برنامه ریزی در دیوان محاسبات محاکمه می شوند . نظیر آنچه هم اکنون در طرح تحقیق و تفحص از استانداری قابل پیگیری است .
نکته قابل توجه این است استاندار محترم با توجه به احیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمع بندی بودجه 93 ، تغییر معاون این حوزه فعلا به صلاح نیست . چون استان در این حوزه آسیب زیادی خواهد دید .
مطمئن باشید معاون جدید شما در این مورد هیچ گونه آگاهی از مسائل جاری و مالی استان ندارد و دود آن به چشم استان می رود .
4- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار
این معاون باید از بدنه استانداری انتخاب شود .اگر فردی را از بیرون وارد استانداری نماییدهیچگونه آگاهی نسبت به کارکنان خود استانداری ،فرمانداری ها،بخشداری هاو دهیاری ها از گلوگاه تا رامسر نداشته ودر این مورد کارکنان استانداری که بر تمامی مسائل کارشناسی استان از جز تا کل اشزاف دارند به حاشیه رانده شده و در نهایت بازهم هم استانی های مازنی از خدمات آنان محروم شده و متضرر خواهند شد .
از سویی مدیران و مشاوران خارج از مجموعه که به بدنه استانداری تزریق می شوند ، هیچگونه آگاهی نسبت به پستهای ستادی و غیره ندارند .
مدیران و مشاوران تازه وارد تا بخواهند خود را پیدا کنند 4 سال اول تمام شده و ما کارکنان استانداری ضرر آنرا خواهیم نمود و بدنبال آن انگیزه کار را از دست خواهند داد . قطعا چالش های پیش رو در این معاونت از سوی استاندار به معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ارجاع می شود و باز هم همان آش و همان قصه !!!
استاندار عزیز !
اگر قرار باشد معاونین و مدیران ستادی خود را تغییر دهید و این تازه واردها هم تمامی مجموعه خود از آبدارچی تا ...... را عوض کنند کار کردن دشوار و عذاب آور خواهد بود. چون بیشتر پرسنل استانداری ، خوشبختانه از تحصیلات دانشگاهی عالی برخوردارند و مدرس دانشگاه و صاحب نظر در امورات استانی هستند وانتظار اینرا نداشته باشید اگر هرکاری شما دوست داشته باشید انجام بدهید و پرسنل شما را در این زمینه همراهی کنند.
آقای فلاج !
پرسنل استانداری در همین آغاز راه با شما پیمان می بندند تا هر گونه همکاری و مساعدت را برای پیشرفت مازندران داشته باشند و امیدواریم شما نیز توانمندی های کارکنان خدوم استانداری را نادیده نگیرید . امیدواریم
نا شناس 29 شهريور 1392
حداقل برای استان مازندران تصمیم گیرندگانی که ملاک انتحاب افراد برای دانشگاهها را ایل و طبقه و طایفه می دانستند در پیشگاه خداوند متعال مسئولند چون از دیدگاه قرآن کریم، رعایت اصل «احراز شرایط و شایستگی» افراد برای واگذاری امور خاص به آنان لازم و واجب است و براساس آیه شریفه 58 سوره نساء که خداوند می-فرماید * إِنَّ اللَّـهَ يَأْمُرُكُمْ أَن تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَكَمْتُم بَيْنَ النَّاسِ أَن تَحْكُمُوا بِالْعَدْلِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ نِعِمَّا يَعِظُكُم بِهِ ۗ إِنَّ اللَّـهَ كَانَ سَمِيعًا بَصِيرًا، (خدا به شما فرمان مى‌دهد كه امانتها را به صاحبانشان بازگردانيد و چون در ميان مردم به داورى نشينيد به عدل داورى كنيد. خدا شما را چه نيكو پند مى‌دهد. هر آينه او شنوا و بيناست). امیدواریم پند نیکوی خداوند در انتخاب مدیران آینده دانشگاه ها خصوصا علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری مورد توجه مسئولین محترم قرار گیرد.
نا شناس 30 شهريور 1392
الله اکبر؛
طبرسی، نماینده رهبر.
نا شناس 30 شهريور 1392
احسنت
سعید 31 شهريور 1392
احسنت بر حجت السلام طبرسی ،احسنت ،حرف دل ما را زدی
نا شناس 31 شهريور 1392
اینکه ساری مرکز استان هست و باید به ان توجه شود حرفی منطقی است اما ای کاش ایشان زمانی این تاکید را می کردند که غرب استان هم از لحاظ امکانات و زیرساخت های شهری و توسعه راهها همانند مرکز استان می شد ، سپس می روی مرکز استان تاکید می کردند. لطفا حذف نکنید تا حالا دهها مورد کامنت من سانسور شده است حرف حق باید شنیده شود
نا شناس 30 شهريور 1392
استاندار جدید فعلا درگیر جایگزینی همشهریاش تو استانداریه
فعلا قصد داره چند پل بزنه گره ترافیکی شهرشو حل کنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.797 seconds.